Friday, February 3, 2012

Fashion trend: Lady in red

Haljina je uvijek idealna za žene koje žele biti elegantne, a najlakši recept da izgledate moćno, samouvjereno i ženstveno jest crvena haljina. Ona je uvijek moderna, i kad god da je odjenete nećete proći nezapaženo. Prema tome, osim male crne haljine, svaka žena u svom ormaru treba imati jednu crvenu haljinu - onu koja uvijek može popraviti samopouzdanje. Tako i mi posjedujemo crvene haljinice jednostavnog klasičnog kroja i odijevamo ih najčešće kad se odlično osjećamo pa to i putem odjeće nastojimo iskazati:)

 ZANIMLJIVOSTI : Crvena haljina je 2002. od strane američkog Nacionalnog instituta za pluća, srce i krv proglašena simbolom svjesnosti žena o potrebi čuvanja srca. Svake se godine odražava i revija crvenih haljina na Tjednu mode u New Yorku kao dobrotvorna manifestacija na kojoj sudjeluje 20 dizajnera i 20 slavnih žena koje nose njihove modele. Također, vjerojatno ćete primijetiti da će se muškarci češće okretati za vama kad odjenete crvenu nego kad imate haljinu neke druge boje. “Trijumf eksplozivnosti crvene haljine nad elegancijom male crne razotkrio je znanstveni tim s njujorškog Sveučilišta Rochester, a rezultate istraživanja objavili su u stručnom časopisu za psihologiju Journal of Personality and Social Psychology.Provedena istraživanja pokazala su da su muškarcima privlačnije žene koje su, na prikazanim im fotografijama bile odjevene u crveno, od žena ili djevojaka koje su bile odjevene u odjeću neke druge boje. Većina ispitanika je priznala da bi više novca potrošila na ženu odjevenu u crveno, nego u odjeću neke druge boje, prenijeli su britanski mediji. Profesor psihologije s njujorškog sveučilišta Andrew Elliot vjeruje da bi korijeni te “crvene opasnosti” mogli biti prilično primitivne biološke prirode. S obzirom na genetsku sličnost ljudi i razvijenijih primata, podsjetio je kako neke primate mužjake posebno privlače ženke, čiji genitalni organi tijekom ovulacije poprimaju svijetlocrvenu boju, odašiljući mužjacima svojevrsne seksualne signale.”

No comments:

Post a Comment