Saturday, June 23, 2012

Food by sisi: sisi poljupčići*



Ovaj vikend pravile smo male, slatke, "džepne" kolačiće. Idealni su jer njihova priprema nije nimalo zahtjevna, okusom očaravaju i neodoljivo izgledaju.
Sastojci za pripremu  čoko-varijante jesu kondenzirano mlijeko, čokolada u prahu, šećer, čokoladne mrvice i maslac dok je za coco kuglice potrebno kondenzirano mlijeko, kokos brašno, šećer i maslac.
Ako Vas zanima detaljniji način pripreme, slobodno nam se obratite u komentarima ispod posta :-)














xoxo, S&I

2 comments:

  1. Ja bih te molila da mi ili u komentaru na postu ili na mail (ladybug4sunflower@gmail.com) pošalješ tačan način pripreme (jer sam ja smotana pa ne mogu sama skontati iz slika -.-) jer mi se čini idealno da ih napravim sada za put..neće mi se istopiti u putu jel da? mislim mogu ih zalediti noć prije (ono staviti u frižider ne u ledaru) pa izvaditi pred put :)

    ReplyDelete
  2. drago nam je da nas pratis i radujemo se tvojim komentarima koje redovito ostavljaš;)
    detaljan recept šaljemo na mail ;)

    ReplyDelete